En ny tavla..

..har jag lyckats få ihop...Otroligt va...hahaha...Annars händer det inte så mycke här hemma för mig,men nu på fm ska jag iallafall måla det sista lagret med färg på spjälsängen till det kommande barnbarnet...:)) Å på em ska jag åka till mitt härliga barnbarn Lilly å mysa...Ja och åt henne ska jag måla en gammal utdragssäng,väntar bara på att få hem den...
Nu en härlig prommis med vovvarna,bra för ångesten bl.a...Ser ut att bli ännu en solig dag här...
KRAAAM på er alla söta som kikar in fast jag inte är nån aktiv bloggvän just nu...:)
See youuu!!

3 kommentarer:

  1. Fin! Va duktig du är!
    Det är bra att släppa loss energin i sin kreativitet och skapa.

    Ha en fin dag.

    Kram Britt

    SvaraRadera
  2. Anonym3.8.11

    Den var verkligen jätte fin ju =)
    Hoppas du mår fint vännen. Kram på dig.
    Browneyedgirl
    www.blog.mama.nu/browneyedgirl

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!
    Så fint du gjort.
    Känner mig också lite "trökig", inspiration och tid saknas, ler.
    Hoppas den snart kommer tillbaka!
    Ta hand om dig.
    Stor kram Lotta

    SvaraRadera