Livets godaste efterrätt..:)

Halloj raringar,har ni det bra...
Igår em var jag,barnbarnet och hennes mamma i skogen en sväng och kikade efter svamp men hittade inte en enda...Kanske inte så konstigt för jag hittade inte till dom ställen vi brukar gå på...Helt förvirrad i skallen...:))
Har ni sett gomajan hon står å drar i sitt hår och vill att farmor (jag) ska sjunga "Här kommer Pippi Långstrump" å det gjorde ju farmor såklart....:)) Underbara och härliga gounge..
Livets stora glädje..

Idag har vi regn här efter gårdagens hetta,så idag kanske min kropp får må lite bättre iallafall...
Ha en riktigt bra dag nu mina goa vänner därute...KRAAAM på er!!!

6 kommentarer:

  1. Anonym25.8.11

    Beautiful and cute kid:)

    Kisses!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Underbart att du har dina barnbarn som kan förgylla ditt liv. Sååå söt liten tjej, kan tänka att ni hade mysigt där i skogen.
    Önskar dig allt gott vännen!
    Kram Lotta ♥

    SvaraRadera
  3. Anonym25.8.11

    =) Hej du fina, ja pippi sånger sjunger jag mest hela dagarna *skrattar* Hoppas du mår fint =) Vad mysigt du fått till det här inne. Kram Browneyedgirl
    blogg.mama.nu/browneyedgirl

    SvaraRadera
  4. Takk for din kommentar :-)
    Jeg har lagt meg til som følger.
    Fin blogg du har.
    Ha en fin kveld.
    Klem Merete

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Söt flicka :) förstår att hon skänker glädje och trevliga stunder.
    Ja, svampskogen den gjorde jag en hastig sväng till idag, men inte en enda kantarell :(
    Må gott1 /Bea

    SvaraRadera
  6. Vilken goding livets efterätt ja jag får väl vänta ett tag till!!!
    Ja svamp e inte lätt att hitta om man inte har ett eget ställe!!!
    Ha en fortsatt skön helg med ditt hjärta när han kommer hem!!!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam från mej till dej!!!!

    SvaraRadera