Lördagens gofika...


Tjenamors raringar..:) En skön dag med regn har vi idag,så jag fick sån lust att baka en blåbärs/björnbärspaj a la Leila...Ja mer än så orkar jag inte idag förutom middan då..Som ni kanske har märkt så blir det inte så många inlägg nu förtiden för jag mår skit i kroppen,har så jäkla ont och kan knappt stå lr gå ..Hoppas på bättring snart...Tänker på er alla mina goa vänner därute och jag vet att ni är flera som känner igen er och det är en liten tröst i allt...:))
Vill ni baka en härlig paj så här finns receptet:GOFIKA...Jag gjorde inte egen vaniljsås utan det blir den vanliga i påse...Göttans det med...:))

KRAAAM på er och ha en skön Lördag nu!!!

7 kommentarer:

  1. Hallå min kära vän!!!
    Hoppas du hade det mysigt med grabben häromdagen!!! Va tråkigt att du inte mår bra min vän!! Vilken J.... sjukdom!!!!
    Jag kommer på stört på gooooo fika ser ju helt fantastiskt gott ut!!!!

    Kraaaaaaaaaaaam Lotta

    SvaraRadera
  2. Anonym20.8.11

    Mmm... looks amazing and very taste!!!

    Nice weekend, kisses:)

    SvaraRadera
  3. oj oj så tråkigt att du har så ont,
    jag är så tacksam att jag klarat mig än så länge...hoppas nu att du blir bättre
    snart, kakan ser smarrig ut,
    sköt om dig kram

    SvaraRadera
  4. Mums!, vilken goding.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Det är verkligen jättetråkigt att höra att du lider så, stackare! Jag hoppas det blir bättre snart. Den där kakan ser verkligen helt underbart god ut!

    Kramiz

    SvaraRadera
  6. Hej vännen, tråkigt att höra att kroppen mår skit...vet ju hur det är. Själv har jag faktiskt haft en liten, liten uppåtperiod i några dagar. Kramar om mycket försiktigt och önskar att du snart ska må bättre, det är skit med våra kroppar du...

    pöss på dig goa Annelie/caja

    SvaraRadera
  7. Sänder några kramar till dig min vän och hoppas att du mår lite bättre.

    Pajen ser underbar ut och jag ska gärna testa receptet.

    Sköt om dig.

    Kram britt

    SvaraRadera