Moooorning!!!

Ja,här duggar inläggen inte så tätt just nu,vi har så himla varmt så jag har varken lust lr ork att göra nåt...Men mina pellisar dom orkar dom,för denna sommar har vi ju haft superhett och regnskurar,otroligt vilken blomma det är lika fina hela tiden,medans andra växter som det bara blivit skit av..:)) Så nu vet jag vad jag ska köpa fler av nästa sommar,dom jag har nu var sparade från förra sommarn och jag blev så glad att dom kom igen...:))
Nu finns det en massa frukt på gården,krusbär,vinbär,körsbär,hallon och vindruvorna är på G...Mina tomatplantor som jag satt är det en massa kart på...Roooooligt som attans när det finns att plocka av...

Ha en fin dag och ta det lugnt...KRAAAAM på er!!!

3 kommentarer:

  1. Anonym4.8.11

    Beautiful flowers dear Annelie!
    Kisses and have a nice day:)

    SvaraRadera
  2. Jag kikar in och kramar om lite extra länge...försiktigt, försiktigt...

    kärlek/caja

    SvaraRadera