Inspiration från Rice






Underbart,läckert,snyggt och jag vill haaaaaaaaa....hahaha...Kolla in kaklet,skåpens färger,det turkosa bordet som jag oxå har i v-rummet...:)) Snacka om kärlek till färg...

Jag är så trött idag,får ju knappt sova nåt på nätterna pga denna onda kropp...Å det har tillkommit ännu ett ställe av jäkla värk hela tiden och det är hälsenor och fötter..Fick ett tips av älsklingen imorse,han tyckte att jag skulle knyta fast ballonger på kroppen så att jag svävar istället för att gå...hahaha..
Idag ska jag iallafall måla en tavla som ska bli en present,för imorrn kväll är vi bjuden till granntjejen på smörgåstårta...Å det vill inte jag missa...:)) Hon fyller 24 och vill umgås med oss "gamlingar" gulligt tycker jag...

Nu ska jag försöka fånga dagen,ha det så himla bra nu alla söta å rara!!!
See youuu!!

5 kommentarer:

  1. kors i taket vilken explosion av färger.
    hi ii men medger av färg blir man gla

    SvaraRadera
  2. Vilken häftig färgkavalkad i dina bilder!
    Trevligt med färger!

    Men så trist att ha värk, hoppas du får en bra dag trots allt! Kram/Bea

    SvaraRadera
  3. Det är inte mycket annat att göra än att försöka fånga dagen i vilket skick man än är.
    Kul med smörgåstårtan, alltid kul att bli inbjuden på kalas.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Men duuuuu Annelie.
    Sancka om att väcka ha-begär och mera ha-begär!!!!!!
    Vad gör du med oss när du visar såna härliga bilder.
    Det turkosa soffbodet var ju heeelt underbart.
    Men det är väl inget problem för oss pensel-nördar. Ett bord, en färgburk å en pensel - KLART!

    Ta hand om dig och ballonger var väl en fiffig ide. Jag hoppas du mår bättre nu, snart eller i morgon din stackare.
    Kramar från Loo!

    SvaraRadera
  5. Hejsan! Underbara bilder men liite för mycket färg för mitt hem. Dock älskade jag det turkosa bordet, hihi. Har ju fastnat för turkost och blått i alla nyanser...såå snyggt!

    Ser att du oxå har fibro :( Jag med. Sover inte bra jag heller å är aldrig utvilad. Är så trött på det. Jag försöker att ignorera värken genom att hålla igång så mycket som möjligt å att måla möbler. Värken är ju ständigt där men när jag håller igång "glömmer" jag av den. Är det så för dig med??

    Jätte fin tavla du gjort!!

    kram Petra

    SvaraRadera