Gammal barnsäng

Halloj raringar,vid sextiden imorse var det bara 5+ här,men nu skiner solen så graderna har ökat lite...Hääärliga höstluft...:)) Jag har precis brottats med snabeldraken och snart blir det en skön prommis med vovvarna...
Har ni sett vilken söt barnsäng,jag älskar färgen som den är nu,men svärdotra vill ha den vit så det ska jag fixa..Sen ska jag försöka få ditt namnet på barnbarnet oxå...Får se va jag hittar på..:) Kul att få måla åt dom små liven...I vinter har jag TVÅ jihooooooo...haha...

Ja det är samma sak varje morgon,så svårt att hitta inspirationen och komma igång...
Men nu vill nog vovvsarna ta en prommis så det är väl lika bra att röra på sig så kanske jag blir lite piggare..

KRAAAM på er och njut av dagen!!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Ja, det anas lite höst :)
    Så söt säng, lycka till med målarprojektet!
    Kram /bea

    SvaraRadera
  2. Mysigt! Söt säng. Kram Stina

    SvaraRadera