Ett rostigt gammalt...

...bakplåtsställ som jag hittade i uthuset häromdagen,kan ni fatta vad härliga fynd det finns här...:)) Fick inspiration på en blogg för ett tag sen vad man kan använda ett sånt till,inte bara till bakplåtar alltså...:) Nu ska den upp på väggen i v-rummet och en hylla ska ner,den ska jag ge yngsta grabben som verkligen behöver en hylla..
Läcker va...:)) Ni ska få se en bild sen när allt är klart...
Idag är det Fredag och det händer inte ofta att jag längtar efter helgen,jag är en Måndagsälskare,men nu längtar jag till älsklingen ska vara hemma med mig i två dagar...:)) Myyyys!!!!
Imorrn Lördag blir det kalas hos svägerskan det är hennes son som fyllt hela 20 bast...Å det längtas det oxå till...:)

Nu önskar jag er alla mina härliga vänner en riktigt myspys dag....KRAAAAM på er!!!

P.s Hälsar min nya följare välkommen till min blogg och hoppas att du kommer att trivas här...:)

5 kommentarer:

  1. Anonym26.8.11

    Happy and nice weekend dear Annelie, kisses!

    SvaraRadera
  2. Vad må det bli av det gamla rostiga bakplåtsstälet, tro? Urläckert är det! Kul att du ville tävla hos mig!
    Ha det gott,
    Eija

    SvaraRadera
  3. ååååå vad spännande jag kan knappt bärga mig vill se vad du hittar på för kul..
    fredagsmys till dig/Irene

    SvaraRadera
  4. Jag vill oxå ha ett sånt bakplåtsställ!!!:)
    Varför har jag inget uthus, bara en friggebod, fylld med....annat...hihi
    KRAMAR till dig goa vännen, Cia:)

    SvaraRadera
  5. Jag ser verklien fram emot att se vad du kommer att göra med plåtstället!

    Kramiz

    SvaraRadera