Trådgardiner

Tjooohooo,gomorron och halloj på er alla goa bloggisar därute....Ojojoj va svårt det är att lyfta röva ur soffan när man en gång satt sig...:)) Men snart är jag tvungen för vovvarna ska ut och idag har vi sol och riktigt härlig höstluft....Så nu är det sköööönt att promenera...
På bilden ovan ser ni mina nya trådgardiner som ska upp i v-rummet nu till hösten..Vi har tre fönster så  det blir en färg i varje fönster,tror att det kan bli riktigt läckert...Bilder kommer såklart på hur det blev senare..
Igår började jag måla en ny tavla en som är väldigt ovanlig för att vara jag..Jag som mest målar hjärtan å blommor...:)) Spännande är det å ni ska få se den när den är klar...

Nä,nu blir det ett lyft på röva..Ha en riktigt härlig dag nu..KRAAAAM på er!!!

3 kommentarer:

  1. och vad di har shoppat kolla dom små blomdukarna på idiska härodagen rea :) Men köpte inte jag har ju fullt i skåpen :))Det kommer bli fint med dessa fäger i rummet du får lägga en bild sen när det är uppe .

    SvaraRadera
  2. Det är konstigt med den här sjukdomen,,jag mår bättre när det är varmt avskyr kyla och bli mindre aktiv när det blir kallt...Kram till din dag

    SvaraRadera
  3. Hoppas att din dag blir bra du rara.:) Kram Stina

    SvaraRadera