Augusti...

....å värmen bara fortsätter om än inte lika många grader men det räcker till..;)) Jag har faktiskt börjat pyssla lite igen,äntligen,det känns som evigheter nu....;)) 

Idag,om ett par timmar ska jag iväg på en liten dagstripp med mina två äldsta grabbar å mina två barnbarn (om några månader blir det tre)...;))) Vi ska nämligen till mor å far,mormor å morfar,gammelmormor å gammelmorfar på mys med god mat å bad...;))) Älskar att umgås med mina närmaste<3

Så nu sitter jag på altan å käkar frulle i ett väldigt skönt väder efter en prommis med vovven...Livet är väl bra härlig va..Klart jag har mina drömmar å önskningar och hoppas att nåt av dom ska förverkligas,men just nu i denna stund är livet ljuvligt....;))

Önskar er en riktigt härlig sommardag nu å var rädd om varandra
Pööössss 


Den blå brickan har fått en turkos färg,blev snyggare så tyckte jag

En ny tavla har blivit målad,ooootroligt länge sen jag fick till en som jag blev nöjd över...;)

1 kommentar:

  1. Meeeeeeeen jösses, GRATTIS till ännu ett barnbarn, va kuuuuuuul.
    KRAMAR

    SvaraRadera