Fått av en vän

Godmorgon på er,här vaknar man till ett underbart väder,solen skiner å det är sådär höstkyligt ute....Perfekt för en prommis med vovven...;)) Älskar mina tidiga morgonpromenader bästa tiden på hela dagen..

Jag har en vän här i byn som ringer ibland å har panik över sitt hår...;)) Så häromdan var hon hit så jag fick klippa henne å som tack fick jag en helt underbar kaffekvarn å lite annat fint,gammalt såklart,saker efter hennes mamma å svärmor m.m....Däribland en nattsärk som var hemmasydd (ska ta en bild sen)
Som man kan ha som underklänning lr sommarklänning,synd bara att den var för trång över bysten på mig....:(( Så den får hänga som fint på en galge...

Nu ska jag sätta igång här medans jag är något sånär pigg å börjar med att göra smoothie (bästafrukosten)...Så ha en riktigt härlig Torsdag nu,snart helg för er som jobbar...;))

Pööössss på er finingar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar