Så skönt...

....med regn,hösten ger ett lugn å tid för eftertanke och samtidigt massor av nya idéer och skapande....Jag personligen älskar hösten en liten nackdel är att jag inte kan springa barfota ute,men än sålänge går det ;)) Så varje dag jordar jag mig..Härligt det där med att jorda sig,hade ingen aning om var det var förrän förra sommaren och läste om det,intressant faktiskt....Å jag som sprungit barfota i så många år ;))Ser det som terapi för fötterna och att i så många månader vara instängda i både strumpor å skor så läre det ju vara underbart för dom som bär upp hela vår kropp att få andas frihet....Lr hur...Så mer barfotaspring tjejer..;))

Nä nu till nåt annat för här har det sytts både kudde å vimpel i linnetyg...Tänkte att det skulle vara skönt med en linnekudde bland alla färgglada sen till höst/vintern....Å vimplar syr jag så vill ni ha en så dra iväg ett mail till anneliethunberg28@outlook.com....

Pööööössss på er och ha en härlig Onsdag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar