Avkoppling

Är att få sitta i lugn och ro och rita...;))) Å det får jag göra i pysselrummet/matsal,så himla rofyllt därinne även om det är under lite omgörning,....;) En vägg ska målas klart så fort det blir lite svalare ute å så vill jag ha ett nytt skåp därinne,ett högskåp tror jag,har ett svart trökigt skåp där nu som jag vill kasta ut....Ja det är ju så man tröttnar å vill göra om...;))Ska höra runt lite bland vänner å bekanta å så kika på blocket....Får gärna vara gammalt å nött för tanken är att jag ska måla det själv..:) Tankarna är många nu när vi idag haft höstliga vindar men ändå en väldigt varm sol,vill göra om överallt...Nya kuddar,gardiner,hyllor...m.m....Funderar på att slänga ut tvåsitssoffan uppe i tv rummet å ställa dit en säng som jag ska mysa till med kuddar å filtar,ett skönare sett att ligga å kika på alla filmer till hösten/vintern....Ja tankarna är många å ska införlivas om jag får bestämma å det brukar jag få när det gäller inredning...;)))

Ha en riktigt skön fortsättning på Söndagen
Pööössss på er






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar