Dagarna går för fort

Imorse halv sex hade vi bara sex grader varmt här,alltså jag hinner inte med,härommorgonen gick jag ut i linne å imorse blev det långärmat över linnet.....Från stekhet värme till brrr brrr på morgonen...Ja att hösten var på väg det visste jag väl men inte så himla snabbt å redan i Augusti,ja för höstluften är här....Jag svettas inte så hiskeligt längre å det är väldigt skönt å kroppen värker inte heller så förbannat....Men nu har tröttheten den förlamande som inte går att vila bort,jag vill helst sova 24/7 men kliver upp tiiiiidigt varje morgon å gör mina små rutiner som jag mår bäst av sen framåt em lägger jag mig....Ja jag läre lägga mig för annars vet jag inte vad som händer,hjärnan är då helt kaputt....Så nu mina vänner lägger jag mig en stund innan middagen ska fixas.....Önskar er en fin fortsättning på dagen...
Pööössss på er



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar