Ett sista farväl

Om några timmar åker jag och mina grabbar med sambon och tar ett sista farväl av en väldigt kär och fin människa,farfar till mina grabbar och f.d svärfar till mig....Han gick bort alldeles för ung,74år, i cancer....Skönt för honom att slippa plågas nåt mer för så har det varit i flera år nu....Å jag säger bara jävla skitcancern som tar vår nära å kära alldeles för tidigt....För fyra månader sen tog den min finaste moster,så nu får det vara nog tycker ja.....Jag har en önskan att alla människor ska få dö av ålderdom efter ett långt fint liv...Det är väl det mest naturliga....
Just nu mest bara ångest och lite rädsla,fast jag vet att det brukar bli fint och vackert....Min yngsta grabb har aldrig behövt gå på en begravning så honom ska jag vara nära idag,dom andra har sina flickvänner bredvid sig....Man vet aldrig vad känslorna kan göra med en,det är bara att följa med lixom...

Nu ska jag fixa lite frulle å sen fixa till mig själv för ett sista förväl....
Pööössss på er alla fina å ha en bra dag
Var rädd om varandra

P.s Bild lånad på nätet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar