Fredag å snart kväller...

Längtar efter sängen nu...;)))Men jag kan ju säga att fm var väldigt kreativ,känns som evigheter sen..Har både ritat och börjat på ett nytt härligt projekt som ni kommer att få se när det är klart....Jisses Amalia va saker jag har i huve som jag vill/ska göra,har två saker som läre sys som jag ligger efter med...;) Eftersom darlingen ska fixa med bilen imorrn fm så kanske jag får ner röva vid symaskinen en stund,Jaja den som lever får se....lr hur...haha...

Iallafall så blev jag glatt överraskad idag när min yngsta grabb (23) ringde å frågade om jag var hungrig...Ja nåt går det väl i sa jag..;) Så kommer han med en grymt härligt god sallad med skaldjur m.m i å bara sånt han vet att jag gillar....Jäklars va jag älskar den pöjken,alltid så go å snäll mot sin gamla tokiga morsa...haha...Så tacksam att jag har dom alla tre <3

Nä,nu börjar ögons falla ihop så jag slår på en serie på paddan å sätter mig skönt i min mysfåtölj...Kanse slumrar en stund
Så ha en skön fortsättning på fredagen så syns vi
Pööössss på er



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar