Redan Tisdag

Jag har inte orkat blogga på hela helgen,efter begravningen i Fredags å hela Lördagen var jag så himla trött så det var bara vila,vila,vila...På Söndagen åkte vi ut på en liten fiskerestaurang jag,mina grabbar med fam.,mor,far å bror och åt väldigt gott...Sen drog en del av oss in till stan för där var det strömmingsleken så dom små fick åka karusell och ta lotter...Slutade med ett spöregn så man blev dyngsur,men inte gjorde de nåt för vi åkte hem till mellangrabben å fikade munkar som vi köpt...:))) Äääälskar verkligen munkar.....muuuuums....Ja så var den dagen gjord...Så nu både Måndag å Tisdag har det varit lugna dagar med mycket vila...Jag orkar inte mycket nu förtiden...Men lite har jag pysslat iallafall...;))

Pööössss på er å ha en skön fortsättning på dagen

Mina gobitar....;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar