Bolster..

..ja,jag har blivit galen i Bolster/Madrasstyger tycker att det är sååååå snyggt...Så dom här två fick jag hem igår till ett väldigt bra pris...;))

Så nu ska jag sy kuddar av det,blir nog stora kuddar tror ja...;))

Dom är söta stjärnorna har en FB vän virkat
och dom ska sen få hänga i min lilla gran,iallafall några av dom..;))
Jag har verkligen en blandad stil här hemma,gillar det mesta förutom moderna massproducerade saker...Massor med färg och min egen stil vill jag ha,nu är jag ute efter en härlig rumsmatta men kan inte bestämma färg...Inte svart lr vit ska den va...Utan en murrig varm färg...Jaaa,det kanske slutar med en röd...;)))

Näää,nu ska jag å vovvarna gå ut på gården en stund för solen skiner....Det är så förbannat halt så jag vågar inte ta en prommis just nu...;))

KRAAAAAM på er alla fina!!

2 kommentarer:

  1. Vilka fina virkade stjärnor. Såna skulle jag med vilja få tag i....Ha en härlig dag i solen .Kram

    SvaraRadera
  2. Anonym31.10.12

    Wow,det rödrandiga tyget var superfint till JUl hihi & Stjärnorna jättesöta ♥
    /Kraaaaaaaaam finis!

    SvaraRadera