Mina underbaringar!!!!

Lexus 9 1/2 månad.....Farmors prins...;))

Lilly som fyller 3 år om ett par veckor....Farmors prinsessa..;))
Mina härliga barnbarn är min stora glädje i livet,dom får mig alltid att le och glömma min värk när vi träffas...Dom är det bästa jag har,ja jag har ju några fler som jag älskar väldigt mycket...;)) Men barnbarn är väl något alldeles speciellt....KÄRLEK på hög nivå...;)) Nu går jag å längtar tills det blir kalas för prinsessan,presenterna ligger å väntar med fint prinsesspapper...;))) Jag har massor av mysigt att se fram emot med dom små...LIVET är det...;))

Imorse var sotarn här å sen var det bara att städa,jag väntade med det tills han hade varit här...Sen har jag beställt en fin julklapp till prinsessan av en jätteduktig tjej på FB....Finns många duktiga tjejer där som pysslar...;))) Efter det så tog Cindra å jag en långpromenad i skogen,solen sken och det var helt underbart skönt...Fick även med mig lite fint från skogen...Gäller att passa på nu innan snön kommer...;))
Så idag har jag inte pysslat nånting men sitter här i soffan å är grymt sugen men samtidigt väldigt trött,så det får nog bli soffan resten av kvällen....Jag kan ju faktiskt pyssla imorrn...;))))

KRAAAM på er finingar å ha en skön kväll!!

1 kommentar:

  1. Anonym24.10.12

    Mmmmm...Barnbarn är Livets Efterätt ♥
    Jättefina är de/Puss & Kram

    SvaraRadera