Skön morgon..

Elden sprakar i köket,några tända ljus,kaffe,nyhetsmorgon på tv och alla grabbar har åkt iväg  till jobb/skola...Så nu har jag en hel dag för mig själv...Japp,så bra har jag det just nu...;)))
Nästan 4 minus ute å nu börjar kylan komma och jag hoppas på lite snö snart för det höjer mysfaktorn rejält...;)) Hoppas på massor med snö i år så jag kan ta mina härliga sparkturer med vovven...;))

Igårkväll precis i skymningen tog vi en tur med vovvarna å jag tog med kameran...

Såhär fint bor vi...



Jag kan ju bara säga att ta bilder med en vovve i ena handen gör det inte lätt att fokusera,därav bildernas kvalite...;))) Jag ska ta mig en tur ensam nåndag så jag verkligen kan fokusera för det är ju sååå roligt att fota...

Nu hoppas jag att ni får en riktigt härlig Torsdag alla fina därute...
KRAAAAM på er!!!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du har en skön morgon :) Ni bor verkligen jättemysigt. Kram

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder. Visst är det kul att fota. Önskar mig en bättre kamera, har bara iphonen just nu.
    Så fint du bor.
    Ha en härlig Torsdag.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera