Tidig idag..

Japp idag var jag tidig för jag har redan städat golven,plockat och käkat frulle,så nu väntar duschen...;))
Jamen,jag har ju pyntat oxå,hittade en glaskupa som vi haft till vår utelampa innan den gick sönder..


Jag gillar ljusslingorna med små lampor,iallafall om man ska ha dom såhär..


Vackert med nypon...lr hur...Plockades igår på våran prommis...

Å även några vackra löv fick följa med hem när vi tog en kvällsprommis...
Dom har torkat å knorvat sig under natten men det gör dom bara ännu
vackrare tycker ja..;))
Det var mitt första höstpyssel...Vackert,vackert...!!!

Nu duschen sen får jag se vad som händer...

KRAAAAM på er alla fina som kikar in..Ha en toppenfredag för det ska jag ha!!

4 kommentarer:

  1. Vilken smart idé! Vackert blir det också.
    Annika

    SvaraRadera
  2. Vilket fint höstpynt. Tänkte ev pynta med lite pumpor nästa vecka. OM det får ligga kvar för katterna ;) Ha en fin fredag. Kram

    SvaraRadera
  3. Anonym19.10.12

    Wow....Så vackert/Kram Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Så fint det blev ..tänk vad man kan göra med en gammal kupa som man inte tänker på
    ha en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera