Ny julig tidning...

...hittade jag i hyllan häromdagen,å jag säger bara "VILKET PYSSEL".....Min hjärna körde igång direkt....haha...


Har fått ihop en dörrkrans oxå...

Vacker i sin enkelhet....;))
Å till advent kan ja bara byta ut Välkommen tagsen
till en juligare....Bra va...;))))
Idag ska jag både posta och hämta ut paket,lite julklappar som jag beställt till mina små finingar...;)) I tanken är jag klar med alla julklappar för det mesta ska ja pyssla ihop,behöver bara köpa hem lite saker till det..;))

Känner mig skapligt pigg just nu så jag ska "slänga" mig ur soffan å göra nåt roligt...;))

KRAAAAAAM på er och ha en ljuvlig Lördag!!!

2 kommentarer:

  1. Godmorgon !
    Har den tidningen redan kommit. Tror tusan julen blir tidigare över allt för varje år som går. Lite tidigt kan jag tycka.
    Men pyssla på du. Det blir så fint.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Oj vad du är flitig och är det redan dags med julpyssel i tidningar?
    Ha en fin lördag.

    Kramen

    SvaraRadera