Migrän å Taggtråd..

...vilken blandning va...haha...Ja nu äntligen börjar migränen släppa har haft den i två dar nu och har det väldigt ofta tycker ja...Får nog iväg på apoteket å köpa hem Eeze...

Har iallafall fått till två hjärtan till...
En ros tag å ett hänge med änglavingar i det högra hjärtat...
Nu har det börjat krångla med plats för bilder igen på bloggen,tror jag blir gaaaaaaalen snart på det här...
Jag vill inte betala för nåt...Så det är väl bara att försöka fixa det igen på nåt sätt..

KRAAAAM på er och hoppas att ni haft/har en härlig dag..

3 kommentarer:

  1. Hejsan vännen,
    Skönt att du är på bättringsvägen men det låter inget kul det med bilderna...jag förminskar alltid mina bilder till webbilder innan jag laddar upp dem

    ha det bra
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Usch, migrän är inte att leka med, hoppas den försvinner.
    Ja, det där med utrymmet är lite dumt ibland, men jag har ett autogiro på bara några kronor som dras varje månad så tycker det är okej.
    Hoppas du får en skön Torsdag utan dum huvudvärk.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Anonym11.10.12

    Så fina Hjärtan ♥...
    Men du kanske dina bilder är stora då för upp till 800px tror jag det är ...Är picasas utrymme helt Gratis :)
    /Kram

    SvaraRadera