Nu ska jag berätta..

...vad jag gjorde igårkväll...Jag var på en storseans med Terry Evans och det var helt otroligt,jag fick ingen kontakt men många andra fick det det var bara helt underbart att sitta å lyssna och jag fick min bekräftelse på vad jag tror på...;)) Jag fick även några ord med Terry å skaka hans hand...Åkte därifrån med en enorm glädje i mig å bekräftad...Det blev sent å jag hade väldigt svårt att sova när jag kom hem så idag vaknade jag kvart i tio,ja det händer inte ofta i min värld...;))) Så det här vill jag absolut göra om....
Här sitter min fina mamma å min fina svärdotter i väntan på Terry...;))


Från det ena till det andra så fick jag iallafall upp mina gardiner i v-rummet i helgen,bättre sent än aldrig...;))))

Fick även ihop en duk som ska ligga på det svarta tråkiga skåpet,funderar på att måla det men har inte bestämt mig än....Vissa saker läre få betänketid..;))

Just nu halvligger jag i soffan å kikar på efter tio men ska snart få på mig lite kläder och försöka gör nåt med den här dagen....lr så får det bli en slappdag..Ja jag har inte bestämt mig än så det får bli som det blir...;))

KRAAAAM på er alla fina som kikar in och så hälsar jag min nya följare välkommen hit..;))
See youuu!!!

1 kommentar:

  1. Lät spännande med seans. Jättesöta gardiner du har i ditt vardagsrum...Kram

    SvaraRadera