Inte så mycket...

...gjort har det blivit här hemma för efter städningen var jag slut som artist...Var bara att krypa ner i söffan de...;)) En söt skylt å lite pynt ute...


Snodde några fina äpplen hos svägerskan igår att pynta med..




Å titta här vad jag hittade ute alldeles nyss...Otroligt!!!

Vi har otroligt varmt här  å solen skiner så nu ska jag ta en
liiiten prommis till brevlådan....Hoppas det ligger nåt roligt
i den (inte för att jag väntar nåt,men ändå)...;)))
Snart kommer darlingen hem å då är det helg och denna helg är det bara vi,såååå skönt...

See youuuu!!!
KRAM!!!

3 kommentarer:

  1. Tittar in i din mysiga blogg.

    Kanske hittar du något du gillar hos mig oxå...

    KRAM Karoline

    SvaraRadera
  2. Så fint det blev med äpplen ..det lyste upp
    ha en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Anonym6.10.12

    Underbart vackert /Ha en fin Lördag Kram ♥ ....

    SvaraRadera