Efter vägen..

Har precis landat i soffan med en kopp kaffe efter en superskön prommis me Cindra...Å idag hade jag både kamera och plastpåsar med mig...;)))

Hösten blir bara vackrare nu...



Den här vackra busken har jag gått förbi flera ggr å tänkt varje gång..."Vart fan
är kameran..."..haha....Men idag så....


Ormbunkarna har fått en bronsfärgad färg nu...VACKERT!!!!!
Som ni ser så är bilderna lite suddiga idag,men hur lätt är det att fota snygga bilder när man samtidigt håller i en vovve... Å som ska lukta på allt oxå...;)))) Så idag bjuder jag på suddigt...

Nu ska jag göra ett försök med snabeldraken,alltså säger jag bara va det dras in heeeela tiden...Ja,ja bara att göra't....

KRAAAAM på er alla fina som kikar in å ha en underbar dag...

2 kommentarer:

  1. Vackra bilder och du har fått in en riktig fullträff på vattnet.

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Oj vilka fina förändringar du ahr gjort med bloggen...jätteläckert

    ha en bra kväll
    kram Rosa

    SvaraRadera