Bytt är bytt...:))

Tror ni inte på fan att jag hade feber idag oxå,jag dom kände mig skaplig imorse,kände av febern när jag började röja i köket så jag tog Alvedon så jag kunde göra lite iallafall...:))

På dan var en tjej från byn hit med en stor lite rostig bricka,ja vi gjorde ett byte mot en ängel som hon ville ha...:)) Tänkte ha brickan på matbordet i v- rummet med fina saker på,så nu gäller det att rota här hemma.....haha..

Nu ett försök med middan för älsklingen landar väl snart....

Kram å hej,vi syns när vi syns....

3 kommentarer:

  1. Anonym8.1.13

    Näe...trist med febber :(
    Men såå fin Silverbricka du bytte till dig :)
    Ha en fin kväll/Kram

    SvaraRadera
  2. Oj det var en stilig bricka. Här går tankarna för fullt. Jag funderar på att införa lite aprikos färg i mitt svart/vita hem *ler*. Du får krya på dig.

    Kramen

    SvaraRadera
  3. Hoppas du snart mår bättre igen och återigen känner dig pigg och energisk!

    Tack snälla du för din fina kommentar, den värmer verkligen!

    Kram!

    SvaraRadera