Sparktur...

I det här vackra vädret som vi har nu så är det väl läge för en tur....Ska passa på nu före lunch...
Jaaa,mina vänner snart är det helg igeeeen,fort fort går det och imorrn är det Februari en kort månad,så det läre väl bara säga "SWIIIIIIISCH" så är den över oxå....:)))
Så det gäller att fånga varje dag å försöka göra det man älskar om så bara för en liten stund...Så nu rara ni ska jag göra det jag älskar,åka spark....:))
Å ni ska få se en ny tavla oxå...."Änglar finns"

Kraaaaam på er å fånga dagen,njuuuuut!!!





3 kommentarer:

  1. Anonym31.1.13

    Oooo,så vackra ♥....
    Ha en skön sparktur vännen/Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Så mycket fint du har gjort..ang snöras ..ja det ska man akta sig för..jag fick ett ras över mig för 2 år sen och fick sy i huvudet med 17 stygn och blåslagen över hela kroppen var jag..jag hade tur som överlevde sa dom..det var is i också
    ha det bra
    kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Åh, tänk om man ändå fick åka spark.. Här finns det nog ingen som äger en spark ens en gång..
    Härligt pyssel du gjort..

    Kram Maidi

    SvaraRadera