Olika..

Läget är oförändrat,men jag försöker lite ändå med hjälp av alvedon och vila...;)
Jag har olika mysiga krukor till mina blommor,
har köpt några nya växter nu för det behövs
såhär efter jul...;))
Jag köper ganska ofta blommor hem,inte så ofta buketter mer krukväxter...Men längre fram så blir det tulpaner för mig känns det lite tidigt än eftersom det fortfarande är vinter...Å här har snön vräkt ner hela dagen å det blåser kallt...Är det nåt jag INTE gillar så är det blåsväder,tur jag slipper gå ut...;))
Nu blir det soffan resten av kvällen..
KRAAAM på er finingar å ha en skön kväll!!

4 kommentarer:

  1. Anonym10.1.13

    Ooooo,så vackert...
    Här är det snittblommor som gäller :)
    Hoppas du mår bättre snart/Kraaaaam ♥ ...

    SvaraRadera
  2. Ooops nu fick jag dåligt samvete för mina krukväxter är halvdöda.

    Kramen

    SvaraRadera
  3. Fint!! Ja här skulle behöva handlas lite blommor... Ha en trevlig Fredag :) Kram

    SvaraRadera
  4. hoppas du mår bättre snart..här blir det kvällsjobb idag
    sen ledig i helgen
    ha en bra helg
    kraaam Rosa

    SvaraRadera