Ettårskalas...

På Måndag fyller lillprinsen ett år men det blir kalas idag...:))) Så igår var vi till grannstaden å shoppade loss lite,både material till övervåningen,mat,nya mattor och lite mer leksaker till både prinsen å prinsessan...:)))) Klart att båda mina små troll ska ha paket även om det är den som fyller som får mest,såklart...:)))
Senare när jag landar hemma igen ska vi göra hemmagjord ost pizza,har käkat sån från pizzerian ett par gånger å det är nog den godaste man kan äta,tycker jag iallafall...Vi ska ha mozzarella,grönmögelost å herrgårdsost på sen så strör jag över inlagda soltorkade tomater på det....Det är underbart gott å verkligen nåt ni ska testa,man kan ta vilken ost man vill å gillar...:))

Nä,mina kära vänner därute nu blir det frulle,ja det blev en lång sovmorgon idag igen...:))) Vi har dagar som tonåringar här...haha...På Måndag börjar det normala igen,Sköööönt...!!

Ha en toppen lördag nu,för det ska jag ha...
Kraaaaam på er!!!



3 kommentarer:

  1. Anonym5.1.13

    Vilken sötis...
    Ha det so gott/Kram från mig ♥...

    SvaraRadera
  2. Så go han ser ut..Grattis i förskott till honom
    kraaaaaam Rosa

    SvaraRadera
  3. hej igen skulle bara säga att jag inte sett ditt svar

    kram Rosa

    SvaraRadera