Mår bättre..

Idag mår jag bättre om än jäkligt trött,men snart så ska jag rycka tag i första tomten och börjar i köket...Tänkte göra det rejält på en gång,damma å torka överallt,så det får ta sin lilla tid...:)))

På övervåningen händer det lite varje dag,så kul,men när man rivit ut ett helt rum in på bara skalet så tar det tid att bygga upp det igen...Det mysiga i rummet är att det är snedtak på två sidor ....Igårkväll stod jag däruppe å möblerade i huvet...haha...Funderar på färg på väggarna och om jag ska sätta upp ett färggrannt tyg på en vägg,lätt att ta ner å byta när man tröttnar...:))

Nä,nu ska jag lyfta på röven här.....Ha en härlig dag nu alla fina sm kikar in..

Kraaaam på er!!

2 kommentarer:

  1. Anonym8.1.13

    Sååå skönt att du mår bättre,vännen...
    /Kram & Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Tittar in & önskar dig en fin dag. Hoppas du får fortsätta må bättre idag. Kram

    SvaraRadera