Första dagen...

....på det nya året har tillbringats mesta delen i soffan,trött,tröttare,tröttast...:))) Även om vi hade en väldigt lugn nyår med god mat å den bästa efterrätten som finns att uppbringa...Som jag nu inte kommer ihåg va den heter,snacka om en knäpp i skallen...haha...Ja,ja kommer jag på det så talar jag om namnet på den....Herregud..!!
Men iallafall sent blev det,väldigt sent oxå för att vara oss...På väg hem från Gävle hämtade vi upp min äldsta grabb med familj som hade varit på firande i en by inte alls långt ifrån oss..

Jaha,då är det nytt år då mina vänner,har ni några förväntningar lr kommer ni att ta det som det kommer....Jag börjar med att ta en dag i taget så får jag se sen,för nu blir det vila som gäller...

Bilderna under är på syrrans enkla men väldigt fina dukade bord där den gooooda maten serverades...
Å så blev det då fyrverkerier som jag inte kunde låta bli att fota såklart...:))

Nu en liten sväng med vovvar,det är ju glashalt ute nu efter regn å plusgrader,så det gäller att hålla tungan rätt i mun...

Kraaaam på er finingar och ha en skön början på det nya året...Dagens ord är...SLAPPA...:))










1 kommentar:

  1. Anonym2.1.13

    Tjusig duknig & fina fyrvrkerifoto du tagit,vännen...
    Gooooooo' fortsättningakram från mig ♥...

    SvaraRadera