Vissa helger..

....bara försvinner så har den här helgen varit å vi har inte gjort nåt speciellt alls,bara det vanliga å så fick jag till liiiite pyssel igår,tack å lov....:))))
Sparkturer både lördag å söndag har det blivit,kallt men väldigt skönt...
Ikväll ska vi götta oss med wokad frukt med glass,nötter å honung,det lät väl gött va...:))) Jag har själv aldrig ätit lr gjort de men jag är en nyfiken själ å provar gärna nya saker,ni får höra sen hur det var...:)))

Nya projekt är på gång i syrummet,jag gillar när jag har nytt på G hela tiden för då har jag ju aldrig tråkigt...Även om det kan snurra på bra i lilla hjärnan...haha...

Nu blir det soffan ett stund,en lååååång stund innan vi stoppar i oss godsakerna...

Mitt nya pyssel är en tavla å en lykta,om än lite annorlunda...:))

Kraaaam på er å mys nu på söndagskvällen!!




5 kommentarer:

  1. Låter ju gott det där ,,men jag kan inte äta nötter ..är ju allergisk ..men det kanske är gott utan dom
    också
    ha en bra söndagkväll
    kraam Rosa

    SvaraRadera
  2. Du är så pysslig trots att Du inte mår bra. Duktig är Du! Hoppas Du snart känner Dig helt ok.
    Hoppas Du får en fin kommande vecka.
    Kram Tummelisa

    SvaraRadera
  3. Fint pyssel!! Ja man kan ju undra vart helgen tar vägen, så många planer och så plötsligt är den slut :)Ha en bra kväll. Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Anonym14.1.13

    Vilken cool Lampa :)
    Men sååå vackert med Hjärtanen/Kram från mig ♥ ...

    SvaraRadera
  5. Så fint pyssel du gör och fruktsalladen ser jättegod ut. Ha en bra måndag. Kram Veronica.

    SvaraRadera