Mysigt kalas....

Var vi på igår med tacos å god tårta....:)))
Nu är det ju så att min äldsta grabb inte vill att jag lägger ut bilder på honom i bloggen,så det respekterar jag...Men ni får se en affisch som jag gjort från en bild jag tog i somras när vi var i Furuvik...:)))
Idag har det inte hänt så mycket mer än att vi var på Coop å köpte hem gott kött å potatisgratäng,den färdiga potatisgratängen i påse är grymt god,testa den om ni inte gjort det redan...:))

Å nu vet jag inte om jag ska ligga i soffan resten av dan lr om jag ska upp i pysselrummet en stund..A ja,jag sitter väl här en stund å funderar...:)))

Kraaaam å mys på er alla fina!!
See youuu!!







3 kommentarer:

  1. Anonym27.1.13

    Härligt & så vackra blommor & foto ♥...
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Du är så pysslig och duktig. Har Du lyckats välja tapet ännu. Alla tapeterna är fina på sitt vis.
    Du får ha en fortsatt bra vecka.
    Kram Tummelisa

    SvaraRadera
  3. Du är så pysslig och duktig. Har Du lyckats välja tapet ännu. Alla tapeterna är fina på sitt vis.
    Du får ha en fortsatt bra vecka.
    Kram Tummelisa

    SvaraRadera