Pyssel å städ...

Vi sover så länge nu när älsklingen är ledig,ja det blir ju senare kvällar oxå förstås...Idag klev jag upp halv tio slängde i färg i håret sen körde jag igång med städningen...Efter att ha varit tre stora vovvar och fyra vuxna i en vecka så blir det rörigt...:))) Men nu så är vi ensam igen och det behövs verkligen jag får nästan panik om jag har människor runt mig för länge även om det är dom jag älskar...Så är det för mig å det är inget jag kan göra något åt,än så länge...

Iallafall så har jag pysslat lite idag oxå medans älsklingen har isolerat golv å börjat lägga på spånplattor...Jag kan redan ana hur mysigt vi kommer att få det däruppe...:))

Ha en skön kväll alla fina så kanske vi syns imorrn...
Kraaaaam på er!!



3 kommentarer:

  1. Anonym2.1.13

    Waooo snyggt ♥..
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År och god fortsättning önskar jag Dig. Hoppas året blir som vi tänkt oss. Du är så duktig på att pyssla och fint blir det.
    Kram Tummelisa

    SvaraRadera
  3. Jättefint som alltid ...
    God fortsättning till dig

    kraaam Rosa

    SvaraRadera