Det blev en..

...riktigt solig å fin dag idag,värmen finns bara i solen än så länge...Men på våran innegård är det riktigt varmt..;))) Å jag fortsätter med mitt "Flow" men har faktiskt gjort ett avbrott för min mor å far var hit på en fika å så var jag ut och fotade på fm...;)) Alltså ljuvliga dagar just nu...
Häromdagen skickade jag efter tyg oxå från Stoff och stil det ska bli en tunika i lila,men det får ta sin lilla tid för jag ska använda en overlocksmaskin å en sån har bara min kära mor..Tänkte göra om tunikan lite så den blir inte precis som på mönstret....Roooligt som attans ska det bli för det är väldigt länge sen jag sydde kläder..;))
 Nya tavlor,dom nedre är lite mindre, snyggt att ha dom som par på en vägg..;))

Färgen flödar som ni ser...;)))

KRAAAAM på er alla fina som kikar in,nu ska jag vila...

1 kommentar:

  1. Vad fina tavlorna är och det ska bli kul att se din lila tunika.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera