En blöt helg...

Jaaaaa,herreguuuud va det har regnat och gör det fortfarande...Men mig gör det inget för jag har då passat på att städa,vilket det inte blir så mycket när det är finväder,då blir det bara såna där snabbisar...;)))) Sen har jag mest legat på soffan med tända ljus å mys...;))) Imorrn är det Måndag en helt ny vecka som jag ser fram emot,jag som för det mesta är hemma ska på Onsdag åka till min syster i Gävle..Å vi ska handla och förbereda för två studenter på Fredagen...;))) Ska bli såååå himla roligt å härligt att få umgås med systra mi nån dag..;))


Denna vackra stjärna 40 spänn på loppis,vilket fynd vaaaaaa....;)))

Nu blir det soffan igen...
KRAAAAM på er alla fina som kikar in!!

2 kommentarer:

  1. hej i regnet, visst är det otroligt att det kan regna så mycket, sitter här med tända ljus som om det vore höst. Fin stjärna du hittat, själv köpte jag en ljusslinga i går för halva priset.. måste var vädret hi hi
    Ha så kul i Gävle, kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan kul att du kikade in hos mig,....vilken härlig blogg du har

    Kram Rosa

    SvaraRadera