Nya kameran..

...ojojoj,vilken skillnad på bilder det blir nu med den nya,jag var ut igår på gården en runda och knäppte...;)) Å då har jag inte ställt in den än och jag kan ingenting men ändå blev dom så bra...;)) Sååå himla kul nu å tänk vad fina bilder jag kan ta på mina barnbarn...;))




Sååå snyggt när det blir sådär suddigt runtom och blomman blir skarp...;))
My lucky day igår...;)))

Näää,nu väntar gofrulle å sen ska jag börja på med en tavla...

Ha en härlig dag nu alla fina som kikar in..

KRAAAAAM på er!!!

6 kommentarer:

  1. Åh, vilka fina bilder!!!!!!!!

    Saknar min systemkamera nu ju...Har också en Canon men en sån där lite mindre...jättelätt att bära med sej, men OOOOOOHHHH va jag saknar min fina...
    Vad är det för modell du fått? *nyfiken juu*

    Kram, Moj

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har en EOS 100d...Åååhhh det är sååå roligt...;))))

      Radera
  2. Anonym25.6.12

    Waoow! Jättefina foton, det är alltid jättekul att ta närbilder, speciellt när de blir så här fina!
    http://macilane.wordpress.com

    SvaraRadera
  3. Dom blev jättebra

    visst är det kul med ny kamera
    Jag fick en när jag fyllde år i år
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  4. Anonym25.6.12

    Waoow! Jättefina foton, det är alltid jättekul att ta närbilder, speciellt när de blir så här fina!
    http://macilane.wordpress.com

    SvaraRadera
  5. Precis så vill jag också kunna ta bilder på blommorna men min kamera duger inte till det.. Jag får fortsätta att säga till gubben vad jag vill ha på bild =))

    Kram på dig
    Maidi

    SvaraRadera