En rolig dag...

...blev det...Vi hade tänkt åka till äldsta grabben m.familj å fika,men då skulle dom åka på Ikea i Gävle...Åååh gissa om vi följde med...;)) Japp vi packa in oss i våran bil å drog iväg...Blev både HM,KappAhl,Ikea å sist men inte minst Media Market där jag fick en fiiiiin present av min älskling...En kamera en sån där fin systemkamera Canon...Jiiihooooooo gissa om jag blev glad...Så nu är det bara att plugga å lära sig...Jaja,jag läre nog ta lite i taget,annars blir jag förvirrad...hahaha...Jaaa,en sån rolig dag fick jag idag....
Eftermiddags fika hos oss på midsommarafton...Här min lilla prins (mitt barnbarn) med gammelmoster (min lillasyster)..
 Här är han igen med gammelmorfar (min pappa)...;))))
 Å så lilla prinsessan såklart...;))))

Kul med vatten...;)))

Nu ska jag leka lite med min nya kamera...;)))
KRAAAAAM på er!!!

1 kommentar:

  1. hej tjejen...ser att du haft en bra midsommar och vilken fin present du fått, roligt med nytt men man ska lära sig alla finesser också, men det klarar du säkert galant, fina bilder på söta barnbarn... kram kram

    SvaraRadera