Lördag morgon..

...å vi vaknade tidigt som attans,som vanligt....;)) Jaha,vad står på agendan idag då..En storhandling såklart...;))) Roooligt....Å en sväng på bolaget åååå det händer inte ofta men nu så är det ju midsommar  snart och jag vill ha nån god cider...;))) Å så tycker jag att vi dansar soldansen hela veckan fram till midsommar,för visst är det väl så mycke härligare med sol då...Så vicka på röven nu tjejer...,)))

Iallafall så fick jag ett ryck att måla igår,jag ville ha bort den vita hyllan i fönstret,hade retat mig länge nog nu...;)))
 Svårt att få fram färgen men den går mer åt turkos....
 Hyllan före...
 Å så den här stora vasen fick sig en släng,fick den för flera år sen i present å tycker att den är sååå snygg men nu var jag trött på färgen...;))
Å så här blev det i fönstret...Niiiice....;))) Mycket nöjd om man säger så....

Näääää,nu läre jag käka frulle å fixa mig lite för snart så skriker väl älsklingen att vi ska åka...hahaha..

KRAAAAAM på er å ha en ljuvlig dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar