Morgonpromenad....

har jag nyss tagit,två gånger t.o.m....;)))Har ju två lite större vovvar så när jag tar dom så blir det två kortisar...;))
Igår på dan så var vi iväg och veckohandlade,för första ggn blev det en ganska liten handling för vi har massor med gooo mat i frysen,men grönsaker och frukt kan jag inte vara utan..;))) Sen tog vi en sväng på stan och köpte mjukglass,satte oss vid ån en stund...
Idag har jag ingen aning vad som kommer att hända så det blir som det blir,brukar bli bäst så...Solen skiner så jag hoppas på en fin dag...Åååå nu ska jag hoppa in i duschen,så jag kommer igång här...;))


Jag tror nästan att kameran fastnat i näven på mig...hahaha...Så jädrans kul...

KRAAAAM på er och ha en riktigt härlig dag...

1 kommentar:

  1. Vackra bilder och du får ha en fin helg.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera