Det växer..

...å frodas och det är helt underbart...Vi har redan ätit av rädisorna...;))) Det är faktiskt första ggn jag odlar i pallkrage och växer det gör de....Jag har ställt den precis nedanför bron på sidan för att ha nära,har även grävt ner tomatplantorna i det långa landet vi har där...Några örter har jag sått och längst bak i pallkragen har jag satt blommor som ska klättra upp på störarna där...;)
Nu läre jag ut och sätta mig för solen skiner och det gäller att passa på...lr hur..För i vårat långa land vet man inte hur länge den stannar...;)))
Tjillevippen på er raringar,så hörs vi..

KRAAAAMEN!!!

2 kommentarer:

  1. Så kul med egenodlat runt husknuten! Ha en fin dag.

    Kram

    SvaraRadera
  2. visst är det kul när det växer ....och man kan plocka sina egna grönsaker

    Kram Rosa

    SvaraRadera