Den blå himlen...

På fm blev jag nog inspirerad av den blå himlen.....;))) Ojojoj,vilket väder vi haft idag,soligt å varmt...Jag stod ute på  altan och fick till en tavla,sen har jag legat i solstolen en stund,ätit fil med rostade nötter och frön med honungssmak (Som jag fixat själv i stekpannan) Å jag säger bara..Jäääädrans va gött det är...;)))) Just nu skulle jag kunna leva på sånt...
Huvudet har värkt hela dan å inga tabletter har hjälpt,bara att stå ut och hoppas att den är borta imorrn..
Nu blir det soffan och vänta in älsklingen som jobbar över...

KRAAAAM å MYS på er!!!

1 kommentar:

  1. Men hallå där fina du...hoppas huvet har släppt nu!!De är inte ofta jag hinner med bloggen nu för tiden..de är mycket med att va mormor och det vet du ju!!Trodde väl aldrig det skulle bli så här mysigt ...Va bara tvungen att kolla in här och se hur du mådde!!!Ha de gött!!!Bamsekram och pöss på dej i värmen!!!
    Lotta

    SvaraRadera