Packad och nästan...

...klar,ja imorrn bär det ju av till Gävle och när jag packar då packar jag..;))))) Jag har inte bestämt mig vad jag ska ha på mig på studenten ännu,antingen det jag hade på dopet lr nåt annat läckert...Å sen vet man inte vilket väder det blir så jag i princip häller i kläder i väskan..haha...När jag åker bort vill jag ha att välja på,men två par dojer får räcka för jag springer ju mest barfota iallafall....;))

Ja,nu ska ju det vikas oxå så det får plats...Plus lite annat...En ny tidning att kika i på tåget har jag oxå lagt i....;))
Faktiskt så börjar det spricka upp lite här...Jiippiiieeeeeeee hoppas på finväder nu då...;))

KRAAAAM på er och ha en ljuvlig dag nu!!

5 kommentarer:

  1. Kul med studenten och hoppas det blir varmare.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera
  2. Då hoppas vi verkligen på ett bättre väder!!!Då får du ha det så mysigt i Gävle!!!Ta kort så man får se va du tog på för kläder hahahaha...inte lätt att bestämma sej!!Ha de gött!!
    Bamsekramen och pöss från mej!!!
    Lotta

    SvaraRadera
  3. Kikar in och önskar dig en bra dag

    Kram Rosa

    SvaraRadera
  4. packa är inte lätt, jag är hopplös vill helst ha med mig allt jag äger o har, tror det blir lite bättre väder i morgon men det är lite kyligare i Gävle än hos mig, ha det så trevligt på din utflygt.. kram Irene

    SvaraRadera
  5. Hoppas nu att solen skiner på dig där i Gävle och att ni får en härlig student-dag..

    Kram Maidi

    SvaraRadera