Svenska gubbar..

...som ska smaskas på ikväll,jag gillar att äta dom precis som dom är..;)) Längtar till dom kommer i landet hemma för då blir det att smaska varje dag....Å så kan man doppa dom i mörk choklad vilket är riktigt gött..;))
Först när jag kom till Gävle så åkte vi och handlade allt till studenten...Sen blev det hem å fika,ja å lite vila...;)) Sen så fick vi rycket att plantera nyköpta blommor från Plantagen på syrrans tomt och jag piffade till på framsidan,så det blev riktigt mysigt där nu...;)))

Sååå roligt å skönt att komma hit ibland och bara vara...Imorrn då blir jag ensam här hemma så då ska jag fixa med hemmagjorda potatissallader å lite annat...;)))))
Syrran har fixat så att tårtan kommer att bli hur fin som helst,så bilder på den ska ni få se till helgen..;))

Önskar er en skön fortsättning på kvällen nu..
KRAAAM!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar