Än så länge...

...får den se ut så här...

Igår fick vi en sån varm å solig dag och när vi har såna dagar så har jag ingen lust å vilja att måla inne,så,så länge får mina lastpallar vara omålade...Åååå ingen läre väl dö för de...haha..Det är lite målning nu i höst i hallen för lite omstyling där...Kuuuul...Vill ju ha en härligt färggrann tapet på ena väggen,men guuud så svårt att välja finns ju massor med snyggt...Jag får plocka ut dom finaste och blunda å peka bara...;)))) Men det kan ju även dyka upp en som jag blir störtkär i,hooooppas på det senare för det gör allt så mycket enklare...haha...

KRAAAM på er å ha en ljuvlig dag nu...

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte det va fint som det är :) Så måla när lusten sätter in!!
    Om du ska ha härliga tapeter som är färgglada, kolla in Intrade Pip Studio, de ger vill ha begär!! Inte så billiga dock men heeeelt makalöst underbara! Tänkte min dotter skulle få en sådan nu i höst i sitt rum!

    Ha en skön dag!

    Kram Petra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jooo du,Petra jag har nog kollat in dom å jag bara älskar deras tapeter..Men som sagt så dyra,kanske kan hitta kopior...;)))

      Radera