FOTOUTMANING 15...

DETALJER...
 Ett zinkhjärta som hänger på spegeln i hallen...Som ja fick för några år sen i morsdagspresent...;))) Tänk att vissa saker här hemma följer med i inredningen år efter år...men det är bara saker jag älskar...;))
Ett halsband i ljuvliga färger får hänga runt en glasburk som jag har som ljuslykta...;))

Jaaaa,idag blev det ett ganska sent inlägg för mig,men jag har fixat å donat lite här hemma på fm...Mer om det får ni se en annan dag...;))

Åååå herreguuud vilken värme vi har fått,svetten rinner när man sitter ute på altan så det blir inte långa stunder...Inte i solen iallafall....;))

Å äntligen har håret blivit färgat med Henna igen,rött såklart det har jag kört med ett tag nu och trivs verkligen som rödhårig...Jag trivdes väldigt mycket i svart oxå men man kan ju inte se lika ut hela livet heller...lr hur...haha..

Ha en ljuvlig fortsättning på dagen nu...
KRAAAM på er!!!

1 kommentar:

  1. Anna & Lexus15.8.12

    Men guuuuuud, ändra teckensnitt det går jö inte att läsa ;) haha, pysselgumma.. Puss puss / Anna & Lexus

    SvaraRadera