FOTOUTMANING 28..

HÖSTTANKAR....
 Jag älskar hösten för den höga klara luften,för alla dessa ljuvliga färger som snart är här...Längtar tills jag kan ta med min fina kamera och fota hösten...;)) Att snart,snart börja ändra om här hemma av färger,gardiner,kuddar m.m...Ställa fram smålampor i fönstren och att vi håller på att rusta upp hallen,målning pågår,det ska köpas golvlister och tapeter,så till grannstaden ska vi åka nåt tag framöver och fixa sånt...;))Lääängtar för vi kommer troligtvis ha en varm hall att komma in till,inte det vita kalla som är nu på ena halvan...Jag gör det som min kropp orkar med,mycket vila blir det och jag kan inte hålla på så många timmar per dag...
Jag ser fram emot höstens mörker,känner mig trygg då....
Å jag hoppas verkligen att min kropp inte ska värka sönder denna höst/vinter som den gjorde förra året,att jag får må ungefär som nu...
Jaaaa,mina vänner det är väl hur jag tänker om denna ljuvliga höst och en liten höststorm gör ingenting det heller,för då kan man verkligen grotta in sig...;)) För mig är HÖST=MYS....
Kärlek till alla och ha en fortsatt härlig dag...

1 kommentar:

  1. kärlek till dig och en fin kväll.
    om hösttankar kommer till mig så tänker jag på skogen där jag plockar mycket mateial och snart blir det lingonröda tuvor, härligt va, kram

    SvaraRadera