Höstluft...

...Mooorning på er,ja nu börjar det kännas att hösten är på ingång även om jag tycker att det är lite tidigt för det är ju ändå bara Augusti...Annars älskar jag hösten med alla vackra färger och den höga luften,det blir lixom lättare att andas...;)))
Mina höstastrar börjar blomma å dom har jag sått själv från frö i år...Förra året fick jag plantor av min goa pappa...;)) Å vackra är dom med sina härliga färger..





Looovely....;)))

Nu ska jag upp i pysselrummet å fixa det sista till mina underbart härliga barnbarn,för på em ska jag umgås me dom...Äääääntligen...;))) Lilly mitt äldsta barnbarn får paket nästan varje gång vi träffas,hon är snart 3 år å älskar paket...Lexus som är 7 månader får lite då å då,blir mer sen när han oxå blir äldre å förstår...;)) Roooligt är det me dom små för man har mer tid nu att uppleva deras utveckling å roligheter...Än va jag hade med mina egna,för dom skulle jag ju uppfostra oxå...haha...

KRAAAAM på er alla fina å njut av dagen!!!

1 kommentar:

  1. Vackra bilder och färger. Visst är det roligt med barnbarn. Du får ha en fin helg.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera