FOTOUTMANING 12...

Längs vägen...
Jag med mina bästa barnbarn...Lilly å Lexus...;)))
För längs vägen blir vi bara fler å fler i familjen...

Ja,ja jag vet att jag läre färga håret...haha....Tar bara ca 3 timmar med Henna färgning så då gäller det att planera in en morgon när man absolut vet att man ska va hemma...Kan bli imorrnbitti om det inte dyker upp nåt annat för de vet man inte förrän man vaknat...;))

Kul hade vi igår iallafall,med roliga lekar å härliga människor...Japp,dom är ju de min familj..;)))
Har varit sååå grymt trött idag fast jag varken drack lr de blev nå sent...Så nu lägger jag mig i söffa igen...KRAAAAM på er alla fina!!

1 kommentar:

  1. visst är det härligt med barnbarna..hade några av våra här igår ..de älskar att plocka rödavinbär när de här den här tiden

    Kram Rosa

    SvaraRadera