Utflykt...

Jaha då var det Söndag då och vi har ganska så fint väder...Å det tycker jag är bra för vi ska iväg och äta vid havet senare idag med mina föräldrar å bror...Alltså myyyys....;))) Min trogne vän Canon ska oxå med såklart för där finns det mycke fint att se...


Söt liiiiten vattenkanna i kryddlandet..Som oxå läre skördas för guuud va det har växt där...Tror faktiskt jag ska torka dom och sen göra en kryddblandning av det...jaaaa,men det var väl en kanonide...hahhaa...

Nu ska jag gå ut å bjuda älskling på kaffe,han håller på att ta in sista veden jag har oxå hjälpt till men orkar inte så mycke,men lite så...;)))

KRAAAAM på er,senare kommer ju utmaningen oxå....Får ej glömmas bort!!!!

2 kommentarer:

  1. Låter ju som en härlig dag fina Annelie =0)....
    Ser smarrigt ut med dina kryddor kan nog bli en riktigt kanon sallad ska du se...själv ska jag jobba !!!
    Ha en skön Söndag min vän !!!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Lotta

    SvaraRadera
  2. Så mysigt att äta vid havet. Du får ha en skön kväll.

    Kram
    Elna

    SvaraRadera